997,00 NOK

En konto finnes allerede med denne e-postadressen. Er dette deg?

Logg inn
Cramqlddqvujmrdby19a file

MuscleUp- 12 ukers program for MER muskler og RÅ styrke!

Er du klar for å sette pauseknappen på strenge dietter, langtekkelige kondisjonsøkter og mat-restriksjoner?

Bruk høsten på å bygge muskler, bli sterk og få MAKS ut av treningen din i stedet.

Med MuscleUP får du mat-friheten du har savnet (!) og verktøyene du trenger for å få den sterke, muskuløse formen du ønsker deg.  Det beste i fra begge verdener :)

 

Dette får du:

  • Styrkeprogram for 12 uker
  • Inndelt inn i 3 ulike treningsfaser
  • Express-program for travle dager
  • Video til alle øvelser
  • Program i oversiktlig loggbok-format

 

Dette passe spesielt godt for deg som: 

  • Har stått på stedet hvil i lang tid. 
  • Føler fremgang uteblir
  • Har hatt lite endring i styrke
  • Lei av å trene uten å “få noe tilbake”
  • Vil ha MUSKLER
  • Og bli sterk!

 

MuscleUp passer best for deg som har trent styrke før. Det er ikke et program for nybegynnere. Du må ha evne å pushe deg selv og villig til å gjøre jobben som kreves.



Med MuscleUp, så får du 

  • Sterke og større muskler
  • Spise akkurat den maten du selv ønsker
  • Punch og selvtillit på trening
  • Nyte resultater, samtidig som at du har ro rundt når og hva du skal spise

 

Er du klar for å se hva du kan få til på 12 uker? 



Varighet: 12 uker. Inndelt i tre ulike treningsfaser med 2 og 3-splitter.

Format: Programmet kommer i PDF-format, og lastes ned til PC/telefon.

Aktivitet: Styrketrening i studio

Bonus: Express-økt for travle dager

Erfaring: Du bør ha god kjennskap til styrketrening, og kjenne til frivekter og baseløft.

Øvelser: Her finner du de vanligste baseløftene, og frivektsøvelser for hele kroppen.

Du får tilgang til programmet rett etter bestilling! 

 

What People Are Saying:

“Dette er old-fashion tung trening. Jeg liker splitten, øvelsene, tidsbruken og det å trene på overskudd!”

Sara Fossberg

“Programmet er lett å forstå seg på og jeg liker måten programmet er satt opp. Metodene er veldig bra og jeg liker at jeg har hatt en jevn økning i styrke hele veien.”

Vilde H

“Jeg liker å løfte tungt og at treningen er enkelt satt opp. Det er så godt å slippe å tenke for mye. Sånn sett er MuscleUp, perfekt.”

Kari G.

“Jeg liker at MuscleUp er et veldig ryddig program og at det legger opp til god fremgang fra uke til uke og progresjon fra økt til økt. ”

Hege J.

“Jeg elsker hvordan øktene er satt opp og det faktum at du blir sterkere for hver uke som går!» ”

Gry Næss