BootyBuilding Rumpetrening i System

 

STERK, STRAM og SPENSTIG RUMPE PÅ 6 UKER

MELD DEG PÅ I DAG, FOR 2490,- KUN 690,-

BOOTYBUILDING BETATEST

Få Den Sterke, Stramme Rumpa Du Alltid Har Ønsket Deg

Du har gjort alt etter boka; endeløse timer med knebøy, hip thrusts og strikkøvelser. Du har testet fancye rumpeøvelser, influencerene på instagram sverger til, og tatt trappene istede for heisen. Likevel lar resultatene vente på seg. Hvorfor SKJER det ingenting? 

Silje Mariela heter jeg, og jeg er her for å hjelpe deg! 

Jeg er ikke bare hun som skjulte rumpa med lange gensere og alltid knøt jakken rundt magen. Men hun som fikk totalforbud på å trene knebøy. Hun som gikk sidelengs i trapper på grunn av knesmerter, og som brukte medisiner for å holde smertene i sjakk.

Det var ikke før jeg ble introdusert til BootyBuilding, at alt endret seg! Jeg fikk fysikken jeg ønsket meg, og smertene forsvant!  Jeg lærte meg å trene RIKTIG, og bruke rumpa skikkelig! Det endret livet mitt. Bokstavelig talt.  

VELKOMMEN til BootyBuilding- Rumpetrening satt i system!

Det handler ikke bare om HVA du skal trene, men HVORDAN! 
Sånn at du kan få rumpa du har jobbet for, og ønsker deg!

Hadde det vært nok å bare gjøre "riktige" øvelser, skulle alle hatt sprettrumpe. Ser vi oss om, ser vi at det er langt fra realiteten.

Effektiv rumpetrening er mer enn øvelser. Det er en vitenskap! For hvordan har det seg at han som løfter 150 kilo i markløft og hun som knebøyer de blå vektskivene, og trener kickbacks i pausene, likevel ikke har en velutviklet setemuskulatur? Genetikk tenker du kanskje. Det er en del av bildet, ikke hele.

I BootyBuilding trumfer vi genene. Bli med å kjenn forskjellen du også!

 

Join BootyBuilding i Dag!

Løft, stram opp og styrk rumpa på kun 6 uker. Hvis du liker styrketrening, vil du ELSKE BootyBuilding!

Hva er BootyBuilding?
BootyBuilding er et 6-ukers nettbasert treningsprogram. Som er designet for at du skal få løftet, strammet opp og styrket hele kroppen. Med hovedfokus på rumpe og lår. 

Se Forskjellen Du Også!

 

Hven passer programmet for?

For deg som vil bli rå på styrketrening, og lære å bruke rumpa SKIKKELIG når du trener! Hvis sprettrumpe står på ønskelisten, så er BootyBuilding for deg!

TRENINGSPROGRAM

BootyBuilding er et 6 ukers treningskurs, med rumpetrening i fokus. Etter bestilling får du tilgang til kursmoduler og program.

SUPPORT

I vår lukkede facebook-gruppe får du hjelpen du trenger, ukentlig live-sendinger, og kan stille alt du har av spørsmål. Del fremgang, bilder og la oss ta del i reisen din!

KURS

I tillegg til program, viser vi deg hvordan du skal trene. Dette er BootyBuildibs secret-sauce, og vil løfta rumpa di til et nytt nivå!

Rumpa Du Ønsker- Steg For Steg

 

 

  • Booty-assesment og Troubleshoot
  • Booty-Work- Sånn får du rumpa i gang
  • Treningsprogram for 6 uker
  • Teknikktrening
  • Bonus: Alt du trenger å vite om rumpetrening

 


.

CALL TO ACTION

Gitt Opp?

For deg som har gitt opp rumpetrening, fordi det ikke har fungert for deg. Og

Dine Spørsmål

Bootybuilding er ikke bare masse øvelser slengt sammen. Sammensetning av øvelser er godt gjennomtenkt og programmet har en optimal balanse mellom restitusjon og trening. Sånn at du skal få maks igjen for tiden du legger ned på trening. Det er MER enn et treningsprogram. Det er en investering, som ikke bare får jeansen til å sitte bedre, men som bygger hele fysikken din.

Swlv om hovedfokus er på rumpe og lår, får du trent HELE kroppen med BootyBuilding. Du finner derfor også øvelser for overkropp og mage, i programmet,




Etter bestilling, får du tilgang til BootyBuilding-portalen. Der får du umiddelbart tilgang til tester, videoer og programmet. Sånn at du kan gå i gang med testing og enkle rumpeøvelser allerede. Vi har felles oppstart på programmet, og du blir guidet gjennom alt fra start til slutt. 

Vi har spørretimer hver uke, hvor du kan stille alt av spørsmål. Jeg oppfordrer deg også til å legge ut videoer, om du er usikker på teknikk. Utover det er jeg innom gruppen daglig, og svarer på spørsmål. 

Programmet er hovedsaklig lagt opp til studio-trening. Hvis du har benk, frivekter, stang/kettlebells og strikk, så skal øktene la seg gjøre hjemme også.

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.