HJEMMETRENING

Styrk, stram opp og gi rumpa et realt løft!🍑

Hjemmeresepten på en fit, sterk og funksjonell kropp

HØSTTILBUD KUN 397,-

INGEN TRENINGSSTUDIO? IKKE NOE PROBLEM.

Med 4-ukersprogrammet BootyBuilding HomeEdition får du trent gjennom hele kroppen i din egen stue og kan raskt glede deg over en boost av formen og en sterkere, strammere rumpe. 

 

"Jeg har aldri fått så mange kommentarer på rumpa mi som etter at jeg begynte å trene etter programmet til Silje Mariela. Ikke bare har jeg fått sprettrumpe, men jeg har virkelig fått styrke, treningsglede og skikkelig mestringsfølelse!"

Hilde Hansen

Det eneste du trenger av utstyr:

Stol, matte og treningsstrikker. Et par lange og et miniband. Hvis du har kettlebells og/eller håndvekter, så er det et pluss, men ikke et must. 

 

 

Programmet passer for deg som ønsker...

 

👉 En strammere kropp som du føler deg vel i.

👉 Sterke muskler som gjør at du tar hverdagens fysiske utfordringer på strak arm! 

👉 Bedre selvtillit i forhold til kropp og trening

👉 En stram rumpe og mer "løft". Som gjør at buksene sitter bra, og som du er fornøyd med!

 

 

 

HØSTTILBUD

Bestill BootyBuilding HomeEdition I dag og få  programmet til kun 397,-. 

BESTILL I DAG TIL KUN 397,-

DETTE FÅR DU: 

✅  4 ukers treningsplan for å styrke og stramme opp

 3 helkroppsøkter med ekstra fokus på rumpa

 Express-økter à 12 minutter- for travle perioder og tidsklemma

 1 ekstra-økt til deg som vil trene mer

 4 HIIT-økter for deg som ønsker variasjon til styrketreningen

 Support via lukket FB-gruppe 

 

"Rumpa har fått muskler! Elsker programmet og er kjempefornøyd med resultatene jeg har fått. I tillegg har styrken økt drastisk. Dette er såå gøy! "

Kristina Skarpenes (30)

Hvordan er BootyBuilding annerledes og hvordan kan det hjelpe meg?

 

Bootybuilding er designet for å hjelpe deg styrke, aktivere og løfte rumpa, i din egen stue.

Men selv om målrettet styrke og rumpetrening kan gi en flott fysikk, så handler det om så mye mer. Det handler om hvordan du føler deg, skadeforebygging, hvem du blir underveis i prosessen og det å holde deg i aktivitet selv om omstendighetene ikke er optimale.

Dette kan jeg hjelpe deg med. Og du får verktøyene du trenger for å løfte DIN kropp med DITT utgangspunkt.

Du lærer hvordan du skal bruke rumpa skikkelig og hva som skal til for at du skal få kontakt med musklene du trener. Sånn at du får mer igjen for treningstiden din. 

Variasjonen i øvelser sørger for at du får utfordret setemusklaturen i alle bevegelsesplanene. Noe som er viktigt for god styrke, balanse og synlige resultater.

Så hvis du er klar, så er jeg her for å hjelpe deg.☺️

Klem, Silje Mariela | Trener & StyrkeCoach

 

"Rumpa mi var HELT flat når jeg først startet på programmet fra Silje Mariela. Nå elsker jeg treningsresultatene jeg har fått. TAKK!"

Renate H.

Men er ikke rumpetrening litt vel overfladisk?🤯

Noen trener for helsa, andre trener for å føle seg bra naken. Ingenting er rett og galt. Hva som er DIN personlig grunn er ingen andres business. Men spørsmålet du må stille deg selv er følgende; hvis en sterk og bedre trent kropp får deg til å  slappe mer av bak soverommets fire vegger,  gjør at du kan kle deg i de klærne du har LYST å kle deg i, bidrar til at du føler deg freshere, mer selvsikker og bedre i hverdagen, så handler det om mer enn kropp; nemlig økt livskvalitet.

Kall gjerne det å bli fit og sterk for overfladisk. Men du vet selv innerst inne hva en kroppslig endring kan gjøre for deg. Og når det er sagt; du har LOV å trene for whatever grunn du selv ønsker. Den er din kropp, din hverdag, ditt liv. Og til syvende og sist, ditt valg.

"Hele opplegget fungerer veldig bra. Jeg trives så utrolig godt med øktene og jeg har fått råe resultater. Jeg har blitt sterkere og fått mer muskelmasse på hele kroppen. Men spesielt på rumpa, den utmerker seg."

Oda Granberg (28)

Men hva er forskjellen på BootyBuilding  og andre program for rumpa? 

👉Er det øvelsene? 

👉 Er det oppvarmingen og aktiveringen?

👉Er det treningsvolumet, metodene og intensiteten?

Sannheten er at det handler ikke om et enkelt element. Et program som løfter rumpa, bygger muskler og styrker kroppen er summen av flere elementer satt sammen i riktig rekkefølge, dose og frekvens.

Men viktigst av alt; som er så GØY og effektivt at du gleder deg til hver eneste økt! 

Med andre ord…

Det handler ikke bare om HVA du skal trene, men HVORDAN! Det får du hjelp med i BootyBuilding HomeEdition.

 

Så hva tenker du? Bo i joggebuksene et helt år til ELLER starte reisen i dag? 🤸‍♀️🌞

JEG VIL HA PROGRAMMET TIL KUN 397,-

Vanlige stilte spørsmål:

Nei. Bootybuilding HomeEdition er et styrkeprogram for hele kroppen, men med hovedfokus på rumpa.

Programmet varer i 4 uker og består av 3 helkroppsøkter per uke + en ekstraøkt for deg som vil ha det lille ekstra ut av treningen;) 

Dette er et styrkeprogram som kan gjøre hjemme i din egen stue. Øvelser du vil finne er knebøy-varianter, markløft-variant med strikk og utfallsvarianter, enkle men effektive strikkøvelser og generelt øvelser som kan gjøres med kroppsvekt. 

Mange av øvelsene kommer med alternativer, så hvis en øvelse ikke går, så finner du noe du kan gjøre i stedet.

Du starter når enn du ønsker. Programmet er ditt til odel og eie. :)

I utgangspunktet er det ikke angrefrist på digitale programmer. Men Silje Marielas policy går på at hvis ikke du er fornøyd er ikke hun det heller. Du har derfor 7-dagers åpent kjøp. Det er lov å ombestemme seg. 

Du trenger noen strikker (gjerne et par lange med ulik styrke + et par minibands med ulik styrke), stol og matte. Hvis du har kettlebells eller noen håndvekter er det et pluss, men ikke et must. For mange holder det med kroppsvekt og et strikk. 

Jo mer avansert og viderekommen du er, større krav setter det til at du er kreativ med vektbelastning. En ryggsekk eller en liten bag med bøker kan være et godt alternativ. 

Ja! BootyBuilding er lagt opp for å stimulere musklene til å vokse, slik at kroppen blir fastere og sterkere :) Så lenge du spiser tilstrekkelig med mat og proteiner, så kommer musklene. 

Du kan gå ned i vekt på dette programmet ja. Det forutsetter at du forbruker merr energi enn du inntar, så til syvende og sist er det kostholdet ditt som avgjør om du går ned i vekt. 

De fleste øvelsene kommer med alternativer, så hvis vanlig utfall eller pushups ikke går for eksempel, så finner du noe du kan gjøre i stedet.

Øktene, øvelsene og metodene er annerledes satt opp. I tillegg er selve treningsprogrammeringen endret på. Så selv om du har kjørt BootyBuilding tidligere, så er ikke dette samme programmet. Denne gangen er det hjemmetrening som gjelder. Det er første gang;)

Bonus-kurset er også helt nytt- og veldig nyttig!

👉 INKLUDERT BONUS-MATERIALE: 

Har du utfordringer med knær, rygg, underaktive muskler eller at du kun får kontakt med den ene siden når du trener?

Kanskje uteblir også resultatene til tross for god innsats? 

Jeg hjelper deg. I ekstra-materialet finner du løsninger på det meste som er relatert til trening av rumpa. 

 

  • Test din styrke og finn ubalanser
  • Teknikk-tips for gode resultater
  • Troubleshoot- dette gjør du når resultatene uteblir
  • Genetikkens rolle 
  • Massasje, mobilisering og aktivering. M.m

Det har å gjøre med tiden vi er inne i nå. Prisen er derfor midlertidig. Kvaliteten på programmet er det ikke noe å si på :)

Sommertilbudet er på 497,- Dette er en engangssum og programmet er ditt til odel og eie etter bestilling.

Etter bestilling får du tilgang til en innloggingsportal hvor du finner nedlastbare PDF med programmet. Programmet kan lastes ned på telefon, pads og pc- og alle øvelser er linket til video sånn at du til enhver tid vet hva du skal gjøre :) 

Har du andre spørsmål? 

Send meg en mld HER 😊

 

 

JA, JEG VIL STARTE I DAG 😍

"Det har skjedd så mye med kroppen etter at jeg begynte på Siljes program. Jeg blir jo helt skremt. Dette er superkult-rett og slett!"

Katrine R (30)
Sykepleier

Eksempler på resultater fra kunder av Silje Mariela*:

*Hvilke treningsresultater man oppnår på et program er høyst individuelt. Dette er derfor ment som inspirasjon og eksempler på hva man kan få til. Bildene her er alt fra 4-12 ukers innsats fra jentene som er avbildet.

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.