STYRK OG STRAM OPP PÅ 30 DAGER

 

Kickstarten for deg som vil bli fit på den SMARTE måten...

*...og bli sunnere og bedre trent til sommeren!

START I DAG!

"Dette programmet er superlett å følge! I tillegg har jeg gått ned 5 kilo allerede og merker stor forandring på kroppen."

Beate J.

Lengter du etter å føle deg som "deg selv" igjen...?

Kanskje har du fått nok av å føle deg slapp, dvask og energiløs?

 

Silje Mariela heter jeg, og jeg kjenner følelsen. Både på det intense ønske om endring og på utålmodigheten etter å komme raskt i gang. Spesielt etter perioder med dårlig rutine på mat, trening og egenpleie.

Kjenner jeg deg rett hadde du mest lyst å starte i går du også? ;)

Da er det ikke så rart vi vil at innsatsen av det vi gjør i dag, skal skje fort!

Der tror jeg vi er ganske like, jeg og du.

Heldigvis finnes det smarte måter å få fart på resultatene på. 

Sånn som JUMPSTART 2.0. Filosofien er enkel: Vi bruker treningen til å forme musklene og gjøre deg sterkere, og kostholdet til å fremme fettreduksjon og en bra kroppssammensetning.

Med andre ord; et trening- og kostholdsprogram du kan bruke når du trenger en kick-start.

Så hvis du er klar denne våren, så er jeg her for å hjelpe deg.

Klem, Silje Mariela | Trener & StyrkeCoach

Kjenner du deg igjen i dette? 

👉 Du ønsker å komme i form, men har begrenset med tid som kreves? (tror du...?)

👉 Du vil bli sterk og stramme opp, men usikker på hvor du skal starte?

👉 Du har mistet troen på at du klarer å fullføre det du starter på og føler du er for sent ute...igjen?

 

 Hva enn du velger å tro på, så har du rett! Men jeg VET jeg kan hjelpe deg, hvis du virkelig VIL ha hjelp. 

 

"Dette er første gang jeg har klart å fullføre et program! Jeg gikk også ned 3 kilo på disse fire ukene, som har holdt seg vekk siden. "

Hilde Lo (40)

 

JUMPSTART 2.0 er for deg som liker å trene styrke og som ønsker å...👇

 

✅ Kicke i gang energi, forbrenning og velvære!

✅ Få søtsuget under kontroll.

✅ Få sterke muskler og stramme opp! 

✅ Få i gang fettreduksjon.

 ✅ Bli sunnere og bedre trent på 4 uker!

 

 

ALLE kan få troen på seg selv tilbake- og få en sterk og trent kropp. Du er intet unntak! 

DETTE FÅR DU:

 

👉 4-UKERS TRENINGSPROGRAM | TIL STUDIO OG HJEMMETRENING

Det er lagt opp til 3 økter per uke uke + en ekstra-dag for deg som vil trene mer. Studio-treninger har en varighet er mellom 45-60 minutter. Mens hjemmetreningen er noe kortere.

Treningsøvelsene er linket til video, sånn at du til enhver tid vet hva du skal gjøre. Hvis noen øvelser ikke passer for deg, så kan de enkelt byttes ut. Alternative øvelser er inkludert i de fleste øvelsesvideoene.

Hovedfokus er styrketrening (frivekter og baseløft) og hver økt avsluttes med en liten finisher.

På ekstradagen kan du velge mellom sirkeltrening eller intervalltrening. 

 

👉 12-MINUTTERS EXPRESS-PROGRAM | TIL STUDIO OG HJEMMETRENING

En av nøklene til fremgang er å ha en plan B til dager og perioder tiden og overskuddet ikke strekker til. I Express-programmet finner du korte og supereffektive treningsøkter som passer å gjøre over alt hvor du ønsker. Du finner også spesifikk studiotrening.

Alt du trenger til hjemmeøktene er 1-2 treningsstrikk med ulik styrke og en stol. 

 

 

👉 KOSTHOLDSPLAN | 7-DAGER

Et godt treningsprogram fortjener et godt kosthold som skynder resultatene ytterligere. Med JUMPSTART 2.0 får du en 7-dagers kostholdsplan som du kan følge for å få fart på fremgangen. Ingen krav til tilskudd eller "spesielle" varer. All mat på planen finner du i dagligvare. 

Så hvis du er klar for å komme inn i en treningsrutine du trives med, sånn at du kan gå sommeren i møte med et smil. Bli med i dag! 🤸‍♀️😎 

BESTILL INTRO-TILBUDET I DAG TIL KUN: 497,- (Ordinær pris 1497,-)

JA! JEG VIL HA INTRO-TILBUDET >>

INTROTILBUDET VARER TIL:

00

DAGER

00

TIMER

00

MINUTTER

00

SEK

"Dette er det beste programmet jeg har prøvd. Både fysisk og psykisk. Det har gitt et mer avslappet forhold til kosthold og trening. "

June Isabel

Du har lov å ombestemme deg. Derfor får du 7-dagers åpent kjøp når du bestiller JumpStart.  Det viktigste er at du er fornøyd med investeringen din. Er ikke du fornøyd er ikke jeg fornøyd heller. Enkelt og greit. Dermed er dette helt risikofritt for deg.

Passer dette for meg? 🤔

👍

  • Er kjent med styrketrening og frivekter
  • Ønsker å få trening inn som en god rutine
  • Er klar for å ha tillitt til prosessen
  • Har lyst å bli sterk, bedre trent og strammere
  • Liker å trene og er klar for å vise deg selv at du kan!

 

Da passer dette for deg!

 

👎

  • Hvis du ikke har trent styrke før
  • Vet at faste planer ikke fungerer for deg
  • Vil ha store variasjoner fra uke til uke og mange øvelser
  • Vil trene hver eneste dag 
  • Foretrekker tilfeldige økter og velge trening etter dagsform
  • Tviler allerede nå ;)

Da er ikke dette riktig for deg.

 

Hvordan er JumpStart annerledes og hvordan kan det hjelpe meg?

JumpStart er et program som på en enkel måte tilpasses deg og din hverdag. Livet skjer, barna blir syke, du må jobbe overtid og så videre. Da er det godt å vite at ting kan tilpasses ut fra dette. 

👉Du får backup-løsninger til hektiske dager og perioder

👉Ikke tilgang til studio? Ikke noe problem.

👉Vil du være mer aktiv enn hva planen sier, null stress!

Så hva blir det til? Bli der du er ELLER ta styringen selv og få resultatene du har lyst på?  😉 

DETTE FÅR DU:

  • 4 ukers treningsprogram for hele kroppen. Styrke og intervall.
  • Hjemmetrening og studiotrening
  • Express-program for travle perioder og dager. Studio og hjemmetrening.
  • Alle øvelser er linket til video
  • 7-dagers kostholdsplan for en strammere fysikk

"Fra å ha stått på stedet hvil lenge, har JumpStart gitt meg en kjempeboost til å fortsette! Dette er et godt gjennomført program og motivasjonen har holdt seg oppe hele veien. "

Ylva N.

"Det har skjedd så mye med kroppen etter at jeg begynte på Siljes program. Jeg blir jo helt skremt. Dette er superkult-rett og slett!"

Katrine Rønning (30)
Sykepleier

"Det er så godt at det ikke er noe stress rundt dette programmet. Jeg har lært mye og liker tankegangen til Silje. Øktene tar ikke for lang tid og skulle du falle av lasset, forsetter du bare der du slapp. "

Gunn Kristin

Vanlige stilte spørsmål:

En fase varer i 4 uker og består av 3 treningsøkter per uke + en ekstraøkt for deg som ønsker å trene litt mer.  

Hovedfokus denne perioden er styrketrening og små finishers som også setter kondisjonen på prøve.

Grunnen til at styrke er hovedaktivitet er fordi det bygger kroppen opp, opprettholder forbrenning, former og styrker kroppen. Noe som er essensielt når du er på et underskudd. 

Øvelser i studio-programmet baserer seg på frivekter. Hjemmeøvelsene baserer seg på kroppsvekt, strikk og kettlebells/vekter (hvis du har. )

De fleste øvelsene kommer med alternativ til utførelse, så hvis du for eksempel ikke kan trene utfall, så finner du noe du kan gjøre i stedet.

 

Planene er delt inn i 7 ulike dager, og består av mat du får tak i på vanlig matbutikk. 

Det eneste kosttilskuddet som er fint å ha er proteinpulver, men det er ikke noe must i det hele tatt. 

Du finner ellers både brødmat og melkeprodukter på planene, men tåler du ikke gluten eller laktose, så er det bare å bytte det ut med glutenfrie eller laktosereduserte produkter. 

Hver lørdag står du friere på planen, men med en plan som Jumpstart 2.0, så føler de færreste behovet for store utskeielser:) 

 

Det kan du! Du starter når du selv ønsker. Programmet er ditt til odel og eie. 

Ikke noe problem. Du har 7 dagers angrerett og pengene-tilbakegaranti. Det er lov å ombestemme seg. 

Til studiotrening, så trenger du tilgang til frivekter, benk, strikk og stang. Hvis du har hjemmegym, så kan stangøvelsene byttes ut med kroppsvekt, strikk eller frivektsøvelser. Ikke noe problem. Du bruker det du har, uten at det er krav til noe utstyr som helst.

Så lenge du spiser tilstrekkelig med mat og proteiner, så kommer musklene. Men dette programmet er mer rettet mot det å stramme opp kroppen og endring av kroppskomposisjon. Så ved å følge programmet vil du merke at musklene kommer mer frem etterhvert som fettprosenten reduseres.

Ja, det gjør det. Likevel vit at det er forskjell på fettreduksjon og vektnedgang. Vektnedgang gjør deg lettere, mens fettreduksjon i tilllegg gjør kroppen strammere. Jumpstart hjelper med å stramme opp kroppen, fremmer fettreduksjon og gjør deg sterkere. 

Alle øvelsene kommer med alternativer, så hvis utfall og knebøy ikke går for eksempel, så finner du noe du kan gjøre i stedet.

Nei, aboslutt ikke. Denne jobben har jeg gjort for deg.

Det fine med jumpstart er at kostholdsplanene kommer med to alternativer; i den ene får du full oversikt over energiinntak per dag, samt makroer. Mens i det andre alternativet, så er alle tall tatt vekk. Sånn at du slipper å hverken tenke eller se på det. 

Vi er alle forskjellige. Noen elsker tall, andre liker det ikke. Så du laster ned det alternativet som er mest riktig for deg.

Ja. Du betaler kun en engangssum.

 

Om du derimot ønsker å fortsette å få support etter de fire ukene, så kan du velge å melde deg på dette etter at de fire ukene er over. 

 

  • Etter bestilling kommer du rett til en velkommen-side hvor jeg ønsker deg velkommen og forklarer deg veien videre.
  • Du får du tilsendt innlogging på e-post og kan enkelt logge deg inn på JumpStart-sidene.
  • Start når du er klar!

Har du andre spørsmål? 

Send meg en mld HER 😊

Eksempler på resultater fra tidligere kunder av Silje Mariela*:

*Hvilke treningsresultater man oppnår på et program er høyst individuelt og kommer an på din egen innsats. Bildene er ment som inspirasjon og eksempler på hva man kan få til. Bildene her er alt fra 4-12 ukers innsats fra jentene som er avbildet.

"Det har skjedd så mye med kroppen etter at jeg begynte på Siljes program. Jeg blir jo helt skremt. Dette er superkult-rett og slett!"

Katrine Rønning
Sykepleier
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.